Vår resa-Justin Bieber

Heej!
Nu tänkte jag berätta om när jag och Carolina var och såg Justin Bieber live!
Det var den 20 mars 2013!
Vi åkte till Malmö dagen innan och sov där i en natt, nästa dag åkte vi vidare till Köpenhamn.
Vi shoppade på Abercrombie & Fitch och åt lunch och frukost där, sedan åkte vi till vårat hotell!
Vi gjorde oss iordning och sedan åkte vi taxi till arenan, vi trodde att vi var försenade men det var vi verkligen inte, det var ett förband som var där först haha.
Vi fick vänta i ungefär två timmar innan han kom upp på scenen!
Men konserten var jätteeebraaaa!
Bästa dagen i hela mitt liv, man gillar honom bara ännu mer efter man har sett och hört honom på riktigt.
20/3-13 bästa dagen.
justin bieber sweating - Google Searchjustin bieber sweating - Google Search
Abercrombie
Puss
//Sophie
 
 
Postat av: Ninn

Vad roligt att du tycker om jb, det tycker jag också!
Kolla gärna in på min blogg och säg vad du tycker ❤

2013-08-10 @ 19:54:19
URL: http://ninnblomkvist.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0