Förbereda

Heej
Förlåt för jag inte har bloggat, hade ingen lust, men nu när skolan börjar kanske man kommer in i lite rutiner och då gör nog vi lite mer tidsinställda inlägg istället.
Men idag så ska jag förbereda för skolan imorgon, måste planera allt i varje minsta detalj.
Men jag har skrivit upp 2 listor vad jag ska ha med mig, kan skriva dom här så kanske jag tipsar nån att ta med nått som inte den har tänkt på haha.
 
Ta med första skoldagen:
*Lås till skåp (om man nu har skåp)
*Almenacka
*Blyertspennor
*Suddigum
*Block eller nått sånt
 
Min andra lista:
*Parfym
*Smink
*Läkerol
*Handkräm som luktar gott såklart!
 
Det var mina listor, hoppas inte jag har glömt nått viktigt, men första dagen hoppas jag är chill haha!
Ska verkligen försöka komma igång med bloggen nu.
Puss
//Sophie
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0